درحال بارگذاری...
«از دست دادن فرصت موجب پشیمانی و اندوه است.»

قیمت، رندر و مشخصات ردمی 13C در وب‌سایت آمازون مشاهده شد

قیمت، رندر و مشخصات ردمی 13C در وب‌سایت آمازون قرار گرفته است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند میان رده در چند روز آینده رونمایی شود. با تکدید همراه باشید تا نگاهی به جزئیات Redmi 13C بیندازیم.

نسخه پایه ردمی 13C با قیمت ۱۳۰ یورو عرضه می‌شود

داده های آمازون قیمت، رندر و مشخصات ردمی 13C را فاش کرده است. هم اکنون می‌دانیم که نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این تلفن هوشمند با قیمت ۱۳۰ یورو عرضه خواهد شد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۱۵۰ یورو قیمت دارد. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی و آبی در وب‌سایت آمازون فهرست شده است. چندی پیش، پوستری منتشر شد که نشان داد ردمی ۱۳ سی در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز روشن و آبی روشن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

رندر ردمی ۱۳ سی

ردمی 13C دارای یک صفحه نمایش LCD ۶.۷۴ اینچی است که وضوح HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گران قیمت‌ترین نسخه این دستگاه با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۸ واتی شارژ می‌شود. سنسور اثرانگشت این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده ردمی بر روی فریم کناری تعبیه شده است. این دستگاه با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه می‌شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی Redmi 13C قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق نیز در کنار آن تعبیه شده است. برای دوربین سلفی، سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

رندر Redmi 13C

مطابق با گزارش Gizmochina، از دیگر ویژگی های ردمی ۱۳ سی می‌توان به برخورداری از حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی، اسلات کارت microSD، پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، Wi-Fi، بلوتوث ۵.۱، GPS و پورت USB-C اشاره کرد. این تلفن هوشمند دارای ابعاد ۸.۰۹ میلی‌متر در ۷۸ میلی‌متر در ۱۶۸ میلی‌متر بوده و وزن ۱۹۲ گرمی دارد.

 

نظر شما درباره این گوشی هوشمند مقرون به صرفه آینده ردمی چیست؟

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *