درحال بارگذاری...
«از دست دادن فرصت موجب پشیمانی و اندوه است.»

اپل توسعه iOS 18 را به‌جهت رفع باگ‌ها و تمرکز بر کیفیت آن موقتاً متوقف کرد

طبق گزارش بلومبرگ، اپل هفته گذشته برای مدت کوتاهی کار بر روی توسعه سیستم‌عامل‌های iOS 18 ،macOS 15 ،watchOS 11 و tvOS 18 را متوقف کرده است تا تلاش جدی برای رفع اشکالات آن‌ها انجام دهد.

توسعه iOS 18 اپل

به‌نظر می‌رسد هفته گذشته به کارمندان اپل در مورد توقف توسعه گفته شده است و از مهندسان خواسته شده تا بر رفع نقص‌ها و افزایش عملکرد این سیستم‌عامل‌ها تمرکز کنند.

کریگ فدریگی، مدیر نرم‌افزار اپل، در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا اطمینان حاصل کند که باگ‌های نرم‌افزاری تا جای ممکن کاهش یابند، که گاهی منجر به ارائه ویژگی‌هایی می‌شود که نیاز به تأخیر دارند. منابع مطلع بیان کرده‌اند که با توسعه نسخه آینده سیستم‌عامل‌های اپل، تیم مدیریت مهندسی نرم‌افزار که تحت‌نظر فدریگی کار می‌کردند، باگ‌های زیادی را پیدا کردند که در آزمایش‌های داخلی از قلم افتاده بودند، که منجر به وقفه یک هفته‌ای برای رفع آن‌ها شده است.

توسعه iOS 18 اپل

توسعه iOS 18 اپل

در طول این دوره، روند توسعه ویژگی‌های آینده این سیستم‌عامل‌ها نیز متوقف شده است تا مهندسان بتوانند صرفاً روی بهبود نسخه‌های فعلی کار کنند. بااین‌حال، گفته می‌شود اپل در هفته جاری توقف خود برداشته است تا کار بر روی قابلیت‌های جدید iOS 18 و سایر سیستم‌عامل‌ها ادامه یابد.

اپل ماه گذشته کار بر روی نسخه اولیه iOS 18 ،iPadOS 18 و macOS 15 را به پایان رسانده است. این شرکت همچنین درحال‌حاضر بر روی iOS 17.4 نیز کار می‌کند که انتظار می‌رود در ماه مارس پیش‌رو منتشر شود. با توجه به اینکه کار بر روی سیستم‌عامل‌های آینده فقط برای یک هفته متوقف شد، انتظار نمی‌رود سال آینده تأخیری در زمان انتشار آن‌ها وجود داشته باشد.

دیدگاه شما پیرامون توقف یک هفته‌ای در روند توسعه سیستم‌عامل‌های iOS 18 ،macOS 15 ،watchOS 11 و tvOS 18 اپل به‌منظور رفع باگ‌ها و تمرکز بر کیفیت هر چه بهتر این نسخه‌ها چیست؟

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *