تبلیغات تبلیغات
از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید بـه فردا داشته باش. «آلبرت انیشتین»
دوربین سلفی جدید اوپو احتمالا دوربین سلفی آیفون ۱۷ را همزمان تقلید و تخریب کند!
اوپو شایعات

دوربین سلفی جدید اوپو احتمالا دوربین سلفی آیفون ۱۷ را همزمان تقلید و تخریب کند!

بهمن ۱۴۰۴ بود که یک افشاگری نشان داد که اوپو و هواوی ممکن است از یک سنسور مربعی برای گوشی‌های آینده خود مشابه آنچه اپل در سری آیفون ۱۷ ارائه کرد، استفاده کنند. اکنون جزئیات جدیدی درباره سنسور دوربینی که اوپو احتمالاً قصد استفاده از آن را دارد، منتشر شده است. طبق این افشاگری جدید، یک سازنده گوشی‌های هوشمند اندرویدی درحال آزمایش یک سنسور مربعی ۱:۱ برای دوربین سلفی است و نشانه‌ها حاکی از آن است که این برند اوپو (Oppo) خواهد بود.

سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی مربعی برای سلفی

طبق این افشاگری، این برند درحال آزمایش یک سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی است و گفته می‌شود که پیشرفته‌تر از فناوری اپل است. سری آیفون ۱۷ دارای یک سنسور مربعی ۱:۱ با رزولوشن ۱۸ مگاپیکسل است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌های سلفی را در حالت عمودی (Portrait) یا افقی (Landscape) بدون نیاز به چرخاندن گوشی ثبت کنند.

حالا اوپو ظاهراً می‌خواهد این مفهوم را با سنسوری بسیار قدرتمندتر (۱۰۰ مگاپیکسل درمقابل ۱۸ مگاپیکسل) به سطح جدیدی برساند. اگرچه جزئیات اضافی بیشتری به‌اشتراک گذاشته نشده، اما اوپو می‌تواند این ارتقای دوربین را با سری Find X10 که انتظار می‌رود در اکتبر ۲۰۲۶ (مهر-آبان ۱۴۰۵) رونمایی شود، معرفی کند.

پیش‌تر نیز شایعاتی منتشر شده بود که اوپو فایند X10 پرو مکس به تنظیمات دوربین سه‌گانه ۲۰۰ مگاپیکسلی در پشت مجهز خواهد بود و افزودن یک دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی مربعی می‌تواند این گوشی را به یکی از قدرتمندترین دستگاه‌ها ازنظر توانایی‌های تصویربرداری در تمام جهات تبدیل کند.

به‌نظر شما آیا سنسور سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی یک پیشرفت ضروری است یا رزولوشن‌های پایین‌تر با بهینه‌سازی نرم‌افزاری کفایت می‌کنند؟

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *